Epidemic

Forum gildii Epidemic


#1 2012-03-31 20:33:12

Szermierz

Administrator

Zarejestrowany: 2012-03-24
Posty: 20
Punktów :   

Regulamin Epidemic

1. Wstęp
Epidemic to gildia znajdująca się na realmie Theatre of Dream po stronie Ally. Zasadniczym celem powstania gildii było skupienie graczy, którzy poprzez współpracę i wzajemną pomoc chcieli poznawać wspaniały świat gry World of Warcraft a dodatkowo nawiązywać kontakty z coraz większą rzeszą rodaków.
Pamiętajmy, że WoW to tylko gra i powinniśmy cieszyć się dobrą zabawą i rozrywką, nie utrudniając gry innym.

2. Zasady ogólne.

- Gildia prowadzona jest przez Radę Oficerów, która składa się z Oficerów oraz Guild Mastera. Każdy członek Rady Oficerów ma równe prawa oraz każdy obarczony jest obowiązkiem kierowania się dobrem gildii przy podejmowaniu istotnych dla niej decyzji.
-Każda osoba, która należy do Rady Oficerów zobowiązana jest do tego, by swoją postawą motywować członków gildii do wspólnej gry zarówno na wysokim poziomie, jak i w przyjaznej atmosferze.

- Każdy członek gildii zobowiązany jest do posiadania aktywnego konta na stronie gildii. Na swoim koncie należy stworzyć wszystkie swoje postacie(wraz z altami) w zakładce user menu → characters. Posiadanie konta na forum gildii jest nieobowiązkowe, lecz wymagane, by napisać odpowiedź pod którymś z tematów.

- Wszystkich graczy Epidemic cechuje kultura osobista zarówno wewnątrz gildii jak i poza nią. Każda osoba, która wykazuje brak kultury wobec innych członków gildii może zostać ukarana przez członków Rady Oficerów w sposób stosowny do zaistniałej sytuacji.
-Gracz Epidemic ma obowiązek zachowywać się z godnością, dbając o dobre imię i wizerunek gildii (nie żebrze, gra fair play, postępuje zgodnie z regulaminem serwera).

3. Guild chat
- Na chacie nie przeklinamy, nie obrażamy innych graczy, nie załatwiamy spraw prywatnych.
- Alternatywną do gildyjnego chatu metodą komunikacji jest rozmowa na Team Speak'u. Zaleca się, aby osoby będące w grze przebywały na Team Speak'u chociażby dla integrowania się z członkami gildii.
- Nie mieszamy całej gildii do naszych porachunków, kłótni i prywatnych sporów.
- Nie spamujemy.
- Nie rozmawiamy o bugowaniu.
- Karą za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych punktów regulaminu dotyczących chatu jest mute, degradacja, w skrajnym przypadku wydalenie z gildii.

4. Rekrutacja
- Możliwość rekrutacji posiada Rada Oficerów
- Do gildii przyjmujemy ludzi a nie ich postacie w grze
- Każdy gracz ma prawo posiadać więcej niż jedną postać pod warunkiem wskazania która to main a która jest altem.
- Rekrutujemy postacie, które posiadają 80 lvl.
- Każdy Alt musi mieć wpisaną w officer notke nazwe swojego Maina
- Postać mająca mniejszy niż 80 lvl może być przyjęta do gildii za zgodą członka Rady Oficerów

5. Aktywność i nieobecności
- Gracze wybierający się na dłuższy urlop zobowiązany jest powiadomić o tym i zadbać by w jego Notce pojawiła się informacja o planowanym czasie nieaktywności.
-Osoba, która bez powiadomienia jest nieobecna w gildii ponad 14 dni zostaje zdegradowany z gildii z możliwością przywrócenia kiedy wznowi aktywność w grze.

6. Bank gildyjny
- Gildyjnym bankiem zarządzają członkowie Rady Oficerów.
- Bankowe Taby podzielone są według kategorii – itemy wrzucamy tam, gdzie ich miejsce.
- Poziom dostępu do banku określony jest przez aktualną rangę w hierarchii gildii.
- Z powodu zabezpieczenia banku przed kradzieżami itemy o duzej wartości wrzucamy do ostatniego tabu.
- Każdy wkład jest dobrowolny i nie wymuszony.
- Do banku wrzucamy itemy, które mogą być przydatne dla pozostałych członków gildii (nie wrzucamy niepotrzebnych śmieci)

7. Rajdy
-W gildii obowiązuje system nagród i kar DKP
- Każdy raid 25 osobowy organizowany jest przez Radę Oficerów i informacja o nim umieszczona jest w Raidplannerze na stronie gildii. Zabronione jest wykonywanie raidów z graczami spoza gildii, jeśli Rada Oficerów organizuje w trakcie tego tygodnia raidowego raid tego samego typu. Wyjątkiem jest niemożliwość pójścia w terminie wybranym przez Radę Oficerów i wcześniejsze posiadomienie o tym kogoś z Rady. Jeśli w Raidplannerze nie ma umieszczonej informacji o jakimś raidzie, dopuszcza się  wykonywanie raidów na własną rękę.
- Skład raidu zostaje zaakceptowany stosownie przed raidem przez kogoś z Rady Oficerów. Każda osoba, która zapisała się na raid, a nie została wybrana do pierwszego składu ma prawo dołączyć do grupy raidowej i będąc w 7/8 grupie przebywać na „rezerwie”. Osoby na „rezerwie” dostają punkty DKP za zabite bossy, lecz nie mogą uczestniczyć w licytacji przedmiotów.
- Każda osoba, która zapisuje się na raid powinna być na nim od początku do końca. Jeśli nie jest to możliwe, a ktoś życzy sobie jednak iść na raid, powinien napisać informacje na ten temat w notce swojego zapisu w Raidplannerze.
-15 minut przed rozpoczęciem raidu każda zapisana i potwierdzona osoba (możliwość opcjonalną posiadają gracze chętni do przebywania w „rezerwie”) powinna być w grze gotowa do wejścia do instancji. Każdy gracz, który będzie wtedy w grze(również na „rezerwie”) otrzyma premię DKP za punktualność, której wysokość jest adekwatna do rodzaju raidu.
- Jeśli organizowany jest raid po konkretny item dla konkretnej osoby uszanuj to i spasuj, w przeciwnym wypadku nie bierz udziału w rajdzie (nie dotyczy raidów 25 osobowych).
-Każda osoba idąca na raid gildyjny zobowiązana jest do posiadania kompletu przedmiotów buffujących, tzn: Scroll, Flash/2Elixiry, Matsy buffujące(np. na buffy paladyna, priesta, GoTW, Soul Shardy(komplet, a nie kilka)), Potiony
- Sytuacje zabronione na gildyjnym rajdzie:
-długie, nieuzasadnione AFKi
-brak komunikacji
-nie wykonywanie poleceń Lidera
-atakowanie wcześniej niż tank
-świadome agrowanie nie wskazanych przez Lidera mobów
-bezwzględnie zabronione jest ninjowanie, dotyczy to również rajdów poza gildyjnych
-rozpraszanie innych graczy
-rolowanie for fun itemów które już posiadamy
- Zabranie itema przeznaczonego dla konkretnej osoby wyznaczonej przez Lidera nie uważa się za ninjowanie, prowadzi jednak do pogorszenia atmosfery na rajdzie i ogólnych relacji jest więc bezwzględnie odradzane, karą może być kick z rajdu.
- Licytujemy jedynie itemy których zamierzamy używać natychmiast bądź w najbliższej przyszłości.
- Itemy których nikt nie chce zabiera Enchanter, który następnie disenchantuje je, a materiały wkłada do banku gildii,.
- Karą za łamanie wyżej wymienionych zasad jest kick z rajdu, demote a jeśli sytuacja będzie się powtarzać - wydalenie z gildii.

8. Odejścia i powroty
- Jeśli ktoś po raz pierwszy wyraża chęć powrotu z innej gildii do Epidemic może być ponownie przyjęty (lub nie) za porozumieniem członków gildii.
- Jeśli osoba z punktu wyżej ponownie opuści gildię - traci zaufanie i możliwość powrotu.

9. Wymagania Gildii

-Techniczne:
-Teamspeak3
-Zalecany jest sprawny mikrofon, lecz nie jest obowiązkowy.

-Addony:
DBM - Deadly Boss Mods
-Omen
-Pallypower (dotyczy paladynow)
-Oraz inne Addony wymagane dla gry daną klasą (tzn, jeśli np. gracz postacią leczącą, to dobrze mieć HealBot'a lub np. inny bardziej odpowiadający Ci zestaw Addonów)

-Znajomosc taktyk na instancje:
-Naxxramas (częściowo opisana na forum)
-OS – Obsidian Sanctum
-EoE- Eye of Eternity
-Ulduar
-VoA -Vault of Archavon


Copyright ˆ 2012 Regulamin jest własnością gildii Epidemic. Zastrzegam sobie prawo do edycji powyższego regulaminu bez informowania o tym graczy. regulamin jest prawem w gildii Epidemic i należy go przestrzegać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kohorta.pun.pl www.pokevapor.pun.pl www.nightcrew.pun.pl www.superjunior.pun.pl www.cs-tygrysek.pun.pl