#1 2012-04-01 14:37:27

Szermierz

Administrator

Zarejestrowany: 2012-03-24
Posty: 20
Punktów :   

Holy Priest by Szermierz

1. Wstęp:
Holy priest jest klasą leczącą, która w największym stopniu leczy obszarowo. Prayer of Healing, Circle of Healing, Prayer of Mending w odpowiednim użyciu mocno leczą cały raid. Cała istota gry Holy Priestem polega na tym, by w odpowiednim momencie rozkręcić się z castowaniem. Na pojedynczych celach ten build nie zrobi specjalnych efektów, lecz potrafi w miarę szybko wyleczyć cały raid od zera do pełnego hp w przypadku masowego AoE.

2. Talenty:
Generalnie można wyszczególnić dwa buildy, które różnią się efektywnością i zastosowaniem. Ja korzystam z pierwszego:
http://wow335.gamestool.net/priestt.php … 0000000000
który jest minimalnie gorszy od drugiego, lecz pozwala bezpieczniej utrzymać raid w sytuacjach kryzysowych, co na Ulduar'ze jest istotne.
Drugi:
http://wow335.gamestool.net/priestt.php … 0000000000
posiada trochę większy healing na prostych instancjach. Na Naxxramas sprawdział się świetnie.

3. Glyphy:
Obowiązkowe pozycje:
-Glyph of Prayer of Healing
-Glyph of Circle of Healing
3 pozycja do wyboru z(podane w kolejności od najlepszego do najmniej przydatego):
-Glyph of Guradian Spirit
-Glyph of Flash Heal
-Glyph of Holy Nova
-Glyph of Hymn of Hope

4. Itemy:
Jak bodajże każda klasa lecząca Holy Priest koncentruje się na statystykach przywracających manę. Co więcej, Holy Priest jest spirytowcem, czyli nie zbiera mp5. Regeneracja mana per 5 sec jest dobra dla paladyna, szamana, disci priesta, ale nie dla Holy Priesta. Regeneracja mp5 wprawdzie także dodaje regen many, ale spiryt jest o wiele lepszy.
Holy Priest wybiera statystyki w tej kolejności:
Spiryt > Spell Power > Haste rating > Critical strike rating > Intelect > Mana per 5 sec > Stamina
Inne statystyki u Holy Priesta zaniżają mu poziom gry, np. resilence rating, strength, attack power.

5. Profesje:
Jak w przypadku każdej postaci najlepszym połączeniem jest Blacksmith oraz Jewelcrafting, ponieważ dają największe profity w efektywności. Jeśli zależy nam na minimalizowaniu kosztów raidowania, to możemy korzystać np. z alchemii, która zwiększa duration flasków o godzinę.

6. Spelle:
Ciężko jest jakoś opisać to, w jaki sposób należy używać spelli, ale może przybliżą to jakoś dwa modele używania spelli. Pierwszy zależny od stanu hp, a drugi od zapotrzebowania na spelle.
Pierwszy model można podzielić na dwie części. Pierwsza z nich: pasywna, polega na utrzymaniu Renew'a na tanku/tankach i rzucanie Flash Heal/Renew na graczy, którym jakoś spadło hp. Względnie, jeśli ktoś dostaje mocniejszy dmg, można zastackować Serendipity Flash Healem i zakończyć Greater Healem.
Drugi rodzaj zaczyna działaś wtedy, kiedy grupy graczy w raidzie zaczynają otrzymywać obrażenia. Jest o tyle dobrze, jeśli hp spada graczom w jednym party lub we wszystkich, bo można łatwo wyleczyć to Prayer of Healing'iem(tym szybszym, im bardziej nastackowane jest Serendipity). Lub jeśli jednostki otrzymują obrażenia, to Prayer of Healing powinno być używane, gdy conajmniej 3 graczy tracących hp znajduje się w jednym party. W przecywnik wypadku Flash Heal + Renew. Istotne jest, by cały czas posiadać wtedy zużyty cooldown na Circle of Healing i Prayer of Mending.
Drugi model opiera się na zasadach, w których należy używać konkretnych spelli, tzn:
-Flash Heal: Gracz raptownie traci hp, lecz jest ono jeszcze powyżej 30%
-Greater Heal: Przy serendipity zastackowanym do 3 używany jest do błyskawicznego heala za 10~15k
-Renew: Gracz raptownie traci hp i ma mniej niż 30%: spamujemy Renewem, by na chwilę podnieść mu hp i potem Prayer of Mending/Circle of Healing/Flash Heal; Drugie zastosowanie: Raid nie otrzymuje obrażeń, pojedyncze osoby otrzymują obrażenia, wtedy można je podleczyć Renewem.
-Circle of Healing: Jeśli w jakikolwiek sposób raid otrzymuje co jakiś czas obrażenia, należy co kończący się cooldown używać Circle of Healing.
-Prayer of Mending: Jeśli widzimy, że raid otrzymuje obrażenia, należy co cooldown rzucać Prayer of Mending. Jeśli wykorzystane zostanę wszystkie przeskoki, to instantowy spell potrafi wyleczyć za 20k. Sprawdza się też, jeśli gracz otrzymuje obrażenia i potrzebujemy, aby zaraz został uleczony, to przy następnym dmg spell ticknie.
-Guardian Spirit: Jeśli mamy glyph, to nie bójmy się używać Guardian Spirit za każdym razem, kiedy istnieje prawdopodobieństwo, że ktos padnie. Bardzo rzadko zdarza się, że taka osoba rzeczywiście zginie, lecz czasem można uratować tankowi życie (np. przy pullu na Aurai).

7. Addony:
Niezbędny jest jakiś addon, który poprawia raid frame. Np: Healbot/Xperl lub jakikolwiek inny, który przedstawi nam cały raid wraz ze stanem hp w jednym miejscu.
Drugim niezbędnym addonem jest NeedToKnow, który pozwala nam monitorować status cooldownów oraz buffów na nas. O ile bez cooldownów będziemy w stanie sobie poradzić, to niezbędne jest monitorowanie stacków Serendipity oraz Surge of Light, a w szczególności tego drugiego.
Poza tym są jeszcze oczywiste pozycje, jak np: Deadly Boss Mods.

Enjoy, Szermierz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shahid-kapur.pun.pl nad jaki morzem leży ghana www.dragons-world.pun.pl gotowy protokół powypadkowy smjeszne uwagi ze szkoly